NMK Hadeland

Motorklubb for alt på 4 hjul.

NMK Hadeland er en klubb for alle som er interissert i motorsport på 4 hjul. Klubben har i dag 104 medlemmer og arrangerer årlig Rally Hadeland (NM eller Lygnasprinten (sprintrally). I tillegg har vi representanter i både Bilcross, Rallycross, Drifting, Crosskart og Gokart med mere.

Klubben har et lite kontor (klubblokale) hos Dalby i Brandbu. Dette lokalet blir brukt som lager for alt av utstyr og kontorrekvisita. Det er dessverre litt for lite til å ha medlamsmøter i, men styremøtene holdes her om de ikke er digitale.

Klubben ønsker å fokusere på barn og ungdom, og legger til rette for trening og opplæring for å få de unge etablert i sporten.

NMK Hadeland ønsker nye medlemmer velkommen, og etablerte medlemmer lykke til i sesongene som kommer.

post@nmkhadeland.com

www.nmkhadeland.com/