Hadeland Quiltelag

Hadeland Quiltelag ble stiftet 6.9-93 av en damegjeng med interesse for lappeteknikk. Vi er et aktivt lag med møter 1 gang i mnd. og flere kurs i året.

Vi har som mål å informere om aktiviteten i laget og vekke interesse for quilting som hobby og få folk til å finne gleden ved å lage ting selv.

Hadeland Quiltelag har ca. 35 medlemmer fra hele Hadeland. Vi har derfor møter annenhver gang på Gran og Jevnaker. Halvårs aktivitetsplan vil bli lagt ut på siden. Bilder og beskrivelse av aktivitet på møtene vil publiseres for å inspirere til videre interesse for vår felles hobby. De siste årene har lagets medlemmer deltatt på markeder i Gran, på Granavollen, Harestua og Jevnaker. Dette er en fin anledning til å vise hva vi holder på med. Ellers er vi et aktivt lag gjennom hele året, med eksterne kursholdere 2-3 ganger i året, og temaer og intern opplæring på alle medlemsmøtene. Vi har mye moro og driver med mye forskjellig. Vi syr puter, vesker, løpere og noen lager store tepper, men det viktigste er at du har lyst til å sy. Vil du bli medlem ? Ta kontakt !

bjorg.veffers@gmail.com

www.facebook.com/Hadeland-Quiltelags-info-side-176341326078577/