Jevnaker IF Håndball

Jevnaker IF Håndball er en breddeklubb som skal tilby idrettslig aktivitet i et inkluderende miljø for innbyggerne i Jevnaker. Dette for at utøverne skal oppleve trivsel samtidig som de prøver å utfordre, øve og mestre sin idrettsgren. Klubben ønsker å gi positive bidrag til folkehelsa og fellesskapet i bygda. Jevnaker IF Håndball ønsker at alle barn og unge skal kunne delta i idrettsaktivitet. Jevnaker IF Håndball skal fremme sunne vaner og gode holdninger, samt å være gode rollemodeller. Vi ønsker å bli sett på som en ressurs og en god samarbeidspartner for kommunen og andre.

Jevnaker IF Håndball har rundt 100 aktive medlemmer i alderen 5-16 år. Vi har aldersbestemte lag, og tar i mot nye spillere gjennom hele året. De forskjellige lags treningstider er publisert på klubbens facebookside - erfaring og ferdighetsnivå har ikke noen betydning. Treningene foregår i Jevnaker hallen, og treningene er fordelt utover mandager, tirsdager og torsdager.

Fritidsaktiviteter

Håndball