FORENINGSPORTAL HVA SKJER

HadeLineDancers

Bli med og dans linedance!

Linedance er en sosial og inkluderende danseform som har blitt stadig mer populær over hele verden de siste årene. Dansen kan danses alene eller i en gruppe, og koreografien er utført på rekker. Linedance er ofte forbundet med cowboy boots og countrymusikk, men har utviklet seg til å omfatte et bredt spekter av musikksjangre og danseteknikker.

Linedance er en ideell danseform for de som vil ha det gøy, trene og samtidig oppleve et fellesskap. Det er en flott måte å få en følelse av å være en del av en gruppe og sosialisere seg med andre dansere på. Linedance har også vist seg å ha helsefordeler, inkludert å forbedre balansen, koordinasjonen og kardiovaskulær helse.

Vi er en gjeng damer (tar selvsagt også i mot herrer) i aldersspennet 25-70 år.  Vi møtes en gang i uka og danser sammen.

Hvor: Trivselshuset i Brua, Nedre Hagali 4, 2760 Brandbu

Når:   Tirsdager

Tid:    Nybegynnere kl 18

Litt øvet/øvet kl. 1915

Uansett om du er nybegynner eller erfaren danser, er linedance en danseform som kan gi deg mange gledefulle øyeblikk.

Fritidsaktiviteter

Dans